Thursday, October 29, 2009

Die hardsmoker di pagi raye..

Die hard smoker..

tertinggal rokok.

Masa:hari raya 1 pagi2.

mende ni ntah camne boleh jadi aku pown pening pikir.

Lepas sembahyang raye aku ngan family skali pakcik aku start la jalan raya ala wat rombongan dari rumah kerumah la snang citer. sampai satu rumah tokey soto tu die memang hidang soto kat peraya2 yang datang beraya free la sempena hari raya. aku pown ape lagi balun la kaw2 letak smabal kicap kasi kaw d skit peh memang terbang la die punye pergi. abis makan aku jadi gelabah seluk poket rase lain macam je "cib cmane bleh lpe ni" kate hati aku bersuara..aku usha kiri kanan dalam rumah ramai plak otai2 tengah lpak dalam sume borak pasal adat kowt ahahaha..."kau mesti tengah runsing kan deb?"pakcik aku tnye.."siot mesti die bleh bace punye"agak aku dalam hati.."apasal plak saye ok je?" mencari kepastian.."ko lepas makan xdapt rokok kan? mesti sedap dapat berasap ni"pakcik aku kasi saiko satu kali..."huh tulah lpas makan pedas ni kalau kene asap winston fuhh asap die memang boleh pegi jauh"terang aku buat2 tenang..."kepala hotak ko" pakcik aku tiba2 jem pulak die hehehehe..

peringatan:jangan tinggal rokok time jalan raye..seksa die tersentap paru2 ni korang tau..

No comments:

Post a Comment