Thursday, October 29, 2009

Proposal ketua...

proposal ketua...

lokasi:depan umah jal.

satu malam aku 3 orang lpak2 la kt umah jal kt atas sofa lame kat depan pintu..."jal aku ingat nk tubuhkan kongsi gelap la"kate aku sambil tangan nyala rokok,"ko nk buat kongsi gelap ape??" jal tanye wat gaye rilek, pijat buat termenung pikir ape ntah."aku ingat kite kene tubuhkan kongsi gelap la baru cepat kaye"..aku cube wat gaye nk start wat presentation depan jal.."ape lagi bentangkan la kertas kerja kau tu" siot bunyi da ofis2 ni kate aku dalam hati."kite 3 orang wat satu kongsi gelap la"kate aku starting"sape ketua?"pijat dari tadi diam mule tnye.."akula sape lagi..ko dua orang duduk kiri kanan aku ok?"presentation aku da start..""tak kan 3 orang je kene serang ngan gengster lain matila kite"..jal dengan penuh tanda tanye.."ko rilek je aku ketua atas skali..ok..ko dua orang duduk kiri kanan aku sorang satu cari la 10-20 orang anak buah" terang aku wat gaye brado2.."tu da macam MLM cib" jal cuba membantah.."ko ingat ni kadet remaja sekolah ke?"pijat pon bantah gak.."abis tu korang nak mcm mane?" aku cuba cari kepastian agar kedudukan ketua kumpulan masih aku yang dapat..heiraki yang pling top dalam kumpulan hehehe..

Kesudahan malam tu:
kertas proposal kene koyak,laptop kene baling,slide show ditembusi peluru, "pucuk pimpinan x setuju" kate jal..."cis" baru berangan nak masuk k.l sambil 20 orang iring keliling aku..

No comments:

Post a Comment