Saturday, October 31, 2009

snooker ke golf ni??

Snooker ke golf ni??


Masa:tadi petang

lokasi:pusat snuker laa...

"siot minggu ni 2 ari aku kene ujan" kate aku smbil berlari menuju ke pusat snuker..."wei mat lpas ni lawan ngan aku ok?" pijat try cabar satu budak yang tgah jolok bola snuker "ok la" mat jawab mate tgok bola lagi, "ntah ape2 la bkan masuk pown" berontak ati aku.."bang on lampu" aku usha table sblah ade 2 org budak wat gaye pro bru abis susun bola..pelik gile gaye stylo2 rambut pacak leher rantai da macam nak jadi tali gantung ketat gile"amende la ikat leher camtu?"aku tiaw dalam ati.."fuhh" asap winston berlegar2 kat dalam aircon..bola snuker berlaga2,kayu snuker terjolok2,carut mencarut x henti2,duit lucky ball menimbun2, suis lampu table berkelip2.."pang!!" berlari2 budak ikat leher ketat kutip bola putih sambiltersengih2.."gaye je lebih, jolok bola pon bleh smpai jatuh ingat main golf ke" aku gelak kecil2 smbil wat muke menyirap.."tula ikat lagi leher ketat2 hahaha"aku berdialog ngan diri sendiri..

peringatan: stylo x berkaitan dengan prestasi permainan snooker anda..

No comments:

Post a Comment