Sunday, November 15, 2009

Lone ranger to singapore(part 2)


Lone ranger to singapore(part 2)

lepas abis bincang2 tanye sane sini aku standby ape2 yang patut

tak banyak pown beg office,buku,pendrive,pen 3 batang,dokumen

perjalanan,tiket kapal. perjalanan aku abis simple punye trip

pergi pagi balik malam kire pergi singapore balik hari la level

menteri2 la.

the lone ranger berlepas

-3.30 pagi gerak dari p.j sampai lcct.
-sampai sane bakar winston depan pintu gerbang 2-3 mat saleh
ushar2."dalam malaysia lagi ni nak kene tendang ke?"
-abis pengenalan winston masuk dalam buat tengok jadual
penerbangan amik paper free selak2 sikit letak balik.
-keluar balik bagi penutup winston yang last sebelum daftar.
-time daftar awek counter tak bagi kerjasama aku tanye "wich
platform?" die jawab "thank you" aku tnye bahasa"kak ni nak
tunggu mane?" die jawab "thank you".
-sentap passport ngan tiket buat gaya garang.
-banyak counter nak kene redah cek badan lagi cib betol la.
-6 pagi duduk dalam kapal tepi tingkap layan top speed pilot.
-awek air asia lawa gile aku senyum die balas banyak kali aku
buat camtu sebahagian dari tugas die kot.

lone ranger sampai singa..

-sampai aku cari smoking area..turun naik tangga..melilau sane
sini baru jumpa atas bumbung kat taman kaktus..penindasan
golongan perokok ni..
-tanye polis mane jalan keluar.
-naik mrt sampai tempat dituju. try cari smoking area tak jumpa
gak sorang pown tak isap rokok.
-tahan teksi tunjuk address sampy sudah.
-blablabla berenti lunch.trun bawah cari port asap.
-ade 2 orang tengah smoking.satu bawah pokok buat gaya hisap
ganja cover gile babi. satu tepi jalan uncle otai2 kot.
-aku hisap rokok sambil jalan sane sini buat2 bz cakap
telefon.
-baru 5 pam hisap uncle otai tadi dah kene pegang dengan polis
ade sikit pertengkaran.
-aku padam rokok campak tepi lari patah balik kutip buang dalam
tong sampah lari balik naik office.
-dalam hati mencarut tak tentu hala emosi dalam keadaan
pengganas.

No comments:

Post a Comment