Sunday, December 13, 2009

Sawadikap bro..

Sawadikap bro..

Minggu lepas aku ade company trip ke hatyai best gak la kat sne awek siam memang terbaik sume steady muka lawa macam model pown boleh senyum2 naik motor..aku pikir dieorang ni power gak la tak memilih sangat rata2 yang cun2 sume naik motor rilek je rase nak berumah kat hatai pown ade gak la dalam hati aku ni hehehehe

sampai satu part tu sume orang tengah shopping aku plak da beli satu jaket dah bosan tengok barang aku buat keputusan lepak kat bas malas nak jalan2 sesat kang mendapat gak aku nanti..

aku usha driver bas samui tour tu orang thailand memang tak reti cakap bahasa lain die tengah hisap rokok aku saja2 rapat keluar winston sebatang sambil jalan die senyum kat aku..abis cucuh rokok aku sengih dekat die aku cakap "Sawadikap bro" aku wat gaya orang2 k.l "bro??"driver thailand tu pelik..aku sengih "tak reti chill ke brader thai ni"aku cakap dalam hati...

No comments:

Post a Comment