Sunday, November 22, 2009

Mane?? Tak lepak ke??


Mane?? Tak lepak ke??

Aku pelik la setiap malam mesti nak keluar lepak kene teh ke

roti canai ke tak pon borak dengan memmber2. walau macam mane

ngantok pon kalu member sms atau call terus baik sakit2 pown

boleh terus lari bersiap..contohnye macam malam td..

pukul 9 malam..

"hello jal mane tak lepak ke??"aku bertanye..
"jap lagi la aku nak makan jap"

aku try call ahli kongsi terdekat pijat
"pijat mane tak lepak ke?"
"jap la aku mandi dulu"terang pijat..
suke sangat mandi malam2 kene penyakit nanti langsung tak lepak

kang..rungut hatiku..

"ni kalau sampai kul 10.30 takde ape2 aku tidur"fikirku..

jarum jam tepat jam 10.30 aku dah standby boxer tidur baring

atas katil otak start main imaginasi sikit, baju da bukak layan

gile kipas ni rasa syahdu pulak angin belai2 mata aku ni..tiba2

ding!
sms masuk"dib turun bawah sekarang"pijat..

"ok"aku reply ringkas..
aku bangun capai seluar jeans sarung baju tshirt basuh muka

spray deodrant kasi wangi capai kunci motor dengan helmet..

"mak keluar jap"

pukul 1 lebih baru balik rumah sambung feel tadi

No comments:

Post a Comment